2013年8月24日星期六

Dernières Avaya 132-S-712-2 de la pratique de l'examen questions et réponses téléchargement gratuit

Le Certificat de Avaya 132-S-712-2 peut vous aider à monter un autre degré de votre carrière, même que votre niveau de vie sera amélioré. Avoir un Certificat Avaya 132-S-712-2, c'est-à-dire avoir une grande fortune. Le Certificat Avaya 132-S-712-2 peut bien tester des connaissances professionnelles IT. La Q&A Avaya 132-S-712-2 plus nouvelle vient de sortir qui peut vous aider à faciilter le cours de test préparation. Notre Q&A comprend les meilleurs exercices, test simulation et les réponses.

Si vous voulez ne se soucier plus à passer le test Avaya 132-S-712-2, donc vous devez prendre la Q&A de Pass4Test comme le guide d'étude pendant la préparation de test Avaya 132-S-712-2. C'est une bonne affaire parce que un petit invertissement peut vous rendre beaucoup. Utiliser la Q&A Avaya 132-S-712-2 offerte par Pass4Test peut vous assurer à réussir le test 100%. Pass4Test a toujours une bonne réputation dans l'Industrie IT.

On doit faire un bon choix pour passer le test Avaya 132-S-712-2. C'est une bonne affaire à choisir la Q&A de Pass4Test comme le guide d'étude, parce que vous allez obtenir la Certification Avaya 132-S-712-2 en dépensant d'un petit invertissement. D'ailleur, la mise à jour gratuite pendant un an est aussi gratuite pour vous. C'est vraiment un bon choix.

Code d'Examen: 132-S-712-2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

La solution offerte par Pass4Test comprenant un test simulation bien proche de test réel Avaya 132-S-712-2 peut vous assurer à réussir 100% le test Avaya 132-S-712-2. D'ailleur, le service de la mise à jour gratuite est aussi pour vous. Maintenant, vous pouvez télécharger le démo gratuit pour prendre un essai.

Dans n'importe quelle industrie, tout le monde espère une meilleure occasion de se promouvoir, surtout dans l'industrie de IT. Les professionnelles dans l'industrie IT ont envie d'une plus grande space de se développer. Le Certificat Avaya 132-S-712-2 peut réaliser ce rêve. Et Pass4Test peut vous aider à réussir le test Avaya 132-S-712-2.

132-S-712-2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712-2.html

NO.1 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

certification Avaya   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.2 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2

NO.3 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

certification Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.4 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya examen   132-S-712-2 examen   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2

NO.5 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

certification Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.6 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

Avaya examen   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.7 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya examen   certification 132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.8 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

certification Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2

NO.9 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya examen   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.10 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

Pass4Test vous permet à réussir le test Certification sans beaucoup d'argents et de temps dépensés. La Q&A Avaya 132-S-712-2 est recherchée par Pass4Test selon les résumés de test réel auparavant, laquelle est bien liée avec le test réel.

没有评论:

发表评论