Pass4Test est un catalyseur de votre succès de test Avaya 3304. En visant la Certification de Avaya, la Q7A de Pass4Test avec beaucoup de recherches est lancée. Si vous travillez dur encore juste pour passer le test Avaya 3304, la Q&A Avaya 3304 est un bon choix pour vous.
Choisissez le Pass4Test, choisissez le succès de test Avaya 3304. Bonne chance à vous.
Obtenez la Q&A de test Avaya 3304 de Pass4Test plus tôt, vous pouvez réussir le test Certification Avaya 3304 plus tôt.
Pour l'instant, vous pouvez télécharger le démo gratuit de Q&A Avaya 3304 dans Pass4Test pour se former avant le test Avaya 3304.
Pour vous laisser savoir mieux que la Q&A Avaya 3304 produit par Pass4Test est persuadante, le démo de Q&A Avaya 3304 est gratuit à télécharger. Sous l'aide de Pass4Test, vous pouvez non seulement passer le test à la première fois, mais aussi économiser vos temps et efforts. Vous allez trouver les questions presque même que lesquels dans le test réel. C'est pourquoi tous les candidats peuvent réussir le test Avaya 3304 sans aucune doute. C'est aussi un symbole d'un meilleur demain de votre carrière.
Le succès n'est pas loin de vous si vous choisissez Pass4Test. Vous allez obtenir le Certificat de Avaya 3304 très tôt. Pass4Test peut vous permettre à réussir 100% le test Avaya 3304, de plus, un an de service en ligne après vendre est aussi gratuit pour vous.
Code d'Examen: 3304
Nom d'Examen: Avaya (Avaya Call Center Elite Implementation and Maintenance Exam )
Questions et réponses: 69 Q&As
3304 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/3304.html
NO.1 A supervisor would like to have their agents automatically log out at a specific time.
Which administration form is used to configure this functionality?
A. Hunt Group Form
B. Agent LoginID Form
C. Feature-Related System-Parameters Form
D. Station Form
Answer: B
Avaya 3304 3304 examen 3304
NO.2 Which three monitor commands are available with Basic Call Management System (BCMS)? (Choose
three)
A. Monitor bcms agent
B. Monitor bcms skill
C. Monitor bcms split
D. Monitor bcms system
E. Monitor bcms vector
Answer: B,C,D
Avaya 3304 3304 3304
NO.3 Which three statements about circular hunt groups are true? (Choose three) A. The next call to the hunt
group is offered to the next station in the members list in a round robin fashion, starting with the first
administered station.
B. The call distribution is dependent of how long stations have been idle.
C. The call distribution is independent of how long stations have been idle.
D. The next tall to the hunt group will be routed to the next agent (station) if the previous agent did not
answer the last call.
E. The next call to the hunt-group will be routed to the same agent (station) if that agent did not answer
the last call.
Answer: A,C,D
Avaya certification 3304 3304 examen certification 3304 3304 certification 3304
NO.4 A call center operations manager wants agents to manually enter a code to identify the reason for being
in auxiliary (AUX) work status.
Which feature must be activated on the system-parameters custom-options to allow this?
A. Call Work Codes
B. Authorization Codes
C. Reason Codes
D. AUX State Codes
Answer: C
certification Avaya 3304 3304 3304
NO.5 A supervisor wants to endure that a specified group of agents logout at a specified time during the work
week.
How can this be accomplished?
A. with After Call Work (ACW) Agent Considered Idle
B. with Forced Agent Logout Time
C. with Interruptible Aux Notification Timer (sec)
D. with Maximum Time Agent in ACW before logout (sec)
Answer: B
Avaya 3304 3304 3304
NO.6 A customer has Business Advocate (BA) features turned on.
Which technique can be used to protect the predetermined level of service to a valued skill, II volumes or
agent staffing levels change abruptly?
A. queue priority levels
B. reserve agents
C. skill preference levels
D. percent allocation
Answer: D
Avaya examen 3304 examen certification 3304 3304
NO.7 What provides built-in real and historical reporting capabilities for the call center, including reports for
Splits/Skill, Agents, Vector Directory Numbers (VDNs) and trunk groups?
A. VvStats
B. Service level maximize (SLM)
C. Basic Call management System (BCMS)
D. Automated Number Identification (ANI)
Answer: C
Avaya examen 3304 3304 certification 3304
NO.8 What are three added features when you upgrade form Basic Avaya Call Center to Avaya Call Center
Elite.? (Choose three.)
A. Service Level Maximize
B. Advocate
C. Hunt Group
D. Call Management System (CMS)
E. Agent Selection (EAS)
Answer: A,B,E
Avaya 3304 examen 3304 certification 3304 3304 examen
NO.9 Which two statements describe the benefits of the Business Advocate (BA) feature? (Choose two.)
A. It enablesrouting of calls to the agent that is most idle.
B. It dynamically matches a customer to an optimal agent.
C. It provides conditional routing of calls to agent queues.
D. It allows for dynamic reporting of call center activities in custom methods.
E. It uses advanced algorithms to efficiently route calls to agents.
Answer: B,E
certification Avaya certification 3304 3304 3304
NO.10 While configuring the Service Observing feature, which three forms should be configured and/or
verified?
A. System Parameters
B. Class of Service
C. Feature-Related System Parameters
D. Class of restriction
E. Station
Answer: C,D,E
Avaya 3304 certification 3304 certification 3304 3304
Le produit de Pass4Test que vous choisissez vous met le pied sur la première marche du pic de l'Industrie IT, et vous serez plus proche de votre rêve. Les matériaux offerts par Pass4Test peut non seulement vous aider à réussir le test Avaya 3304, mais encore vous aider à se renforcer les connaissances professionnelles. Le service de la mise à jour pendant un an est aussi gratuit pour vous.
没有评论:
发表评论